36034, м. Полтава, вул. Половка 66-Б, офіс 402

Альтаїр


Статус проекту:  Діючi проєкти

Мета: забезпечення доступу молоди споживачів наркотиків (з особливою увагою до вікової групи 14-25 років) до комплексної медико-соціальної, психологічної, юридичної допомоги та інтеграція у суспільство.

Цільова група: СІН, СН, уразливі жінки(до 25 років), особи, які знаходяться на обліку в КВІ, співзалежні, ув’язнені  (Кременчуцька виховна колонія)

Керівник проекту: Світлана Володська

Соціальні працівники: Штим Юлія, Богданова Наталя

Термін реалізації проекту: 01.02.2012–31.12.2014 

Донор: МБФ «СНІД Фонд Схід – Захід»

Види послуг:

Соціальні:

  • Інформаційна консультація
  • Консультація по телефону довіри
  • Надання ІОМ
  • Групове заняття
  • Соціальний супровід
  • Індивідуальне заняття
  • Направлення Програма ЗШ
  • Профорієнтаційне консультування
  •  Направлення/Переадресація до партнерської мережі
  • Гуманітарна допомога

Медичні:

  • Надання медикаментів
  • Медична консультація та діагностика
  • Тестування на ВІЛ
  • Тестування на гепатит
  • Тестування на ІПСШ (сифіліс)
  • Тестування туберкульоз
  • Консультація (до/після тестування на ВІЛ, гепатити, туберкульоз, ІПСШ)

Психологічні:

  • Психодіагностика
  • Психологічна консультація
  • Психокорекційне заняття

Юридичні:

  • Оформлення або відновлення документів
  • Складання юридичних документів
  • Консультація юриста
  • Оформлення соціальної допомоги

Мета: профілактика ВІЛ/СНІД та соціально небезпечних захворювань серед клієнтів; сприяння в адаптації і ресоціалізації клієнтів у суспільстві шляхом надання допомоги у вирішенні медичних, соціальних, психологічних і юридичних проблем.

Цільова група: люди, які живуть з ВІЛ/СНІД (представники уразливих груп населення: СІН; РКС; ЛЖВС; ЧСЧ; Мігранти; ТБ-пацієнти; Уразливі жінки; Ув’язнені; Колишні ув’язнені; Безпритульні та бездомні; Вуличні діти; Діти, позбавлені батьківського піклування)

Керівник проекту: Андрій Протопопов

Соціальні працівники: Світлана Володська (старший соціальний працівник Служби «Альтаїр», психолог), Віктор Шилов (соціальний працівник, психолог, куратор м. Кременчук), Юлія Штим (соціальний працівник, психолог, куратор м. Кобеляки), Вікторія Пікало (соціальний працівник, психолог, куратор м. Комсомольськ), Марина Кулик (соціальний працівник, психолог, куратор м. Лубни)

Термін реалізації проекту: 01.02.2010–30.04.2011 

Донор: Фонд «Джонсон и Джонсон»

Види послуг:

  • Допомога у визначенні потреб та вирішенні проблем клієнта, пов’язаних з ВІЛ/СНІД або викликаних практикою ризикованої поведінки.
  • Допомога клієнтові у складанні та реалізації індивідуальної комплексної програми соціального супроводу по досягненню поставленої мети.
  • Соціальний супровід, консультування та психологічна підтримка клієнта на всіх етапах реалізації індивідуальної комплексної програми.
  • Сприяння в отриманні медичної допомоги в процесі відмови від практик ризикованої поведінки (ВІЛ-інфекція, вірусні гепатити, ІПСШ, інші парентеральні інфекції, а також загальні соматичні захворювання) та соціальних, психологічних і юридичних послуг в організаціях партнерської мережі.
  • Сприяння в реабілітації та ресоціалізації клієнта, набуттю чи відновленню втрачених навичок самоорганізації;
  • Послуги психолога (психодіагностика, консультування та психологічна допомога).
  • Професійне консультування, сприяння в працевлаштуванні і професійному навчанні.
  • Забезпечення клієнта, за необхідності, медичними препаратами першої необхідності та для надання невідкладної допомоги.
  • Надання консультацій клієнтів та членів їх сімей по телефонну довіри.
  • Забезпечення клієнта інформаційно-освітніми матеріалами.

Зміст документу «Стандарти надання послуг службою соціального супроводу «Альтаїр»

Вступ

Соціальний супровід в області ВІЛ/СНІД: стандарти надання послуг

Основні функції Служби соціального супроводу

1. Персонал Служби соціального супроводу

2. Права і обов’язки клієнта

3. Прийняття клієнта у програму

4. Оцінка/повторна оцінка потреб клієнта

5. Планування процесу супроводу та надання послуг

6. Супровід і направлення/переадресація клієнта

7. Моніторинг процесу супроводу і подальший нагляд за клієнтом

8. Планування виходу з клієнта із програми і заходів на перехідний період1

9. Політика, процедури і супервізія

Прикінцеві положення

Завантажити документ